TOIMITUSEHDOT
1. Sopimuksen kohde
5 by 5 Custom Shop (jäljempänä "Huolto") suorittaa audioelektroniikkalaitteiden huoltoja ja korjauksia, kuten kitara- ja bassovahvistimia, äänitysstudioelektroniikkaa sekä äänitysmikrofoneja, asiakkaan (jäljempänä "Asiakas") pyynnöstä.
2. Huoltoprosessi
Huoltoprosessi sisältää seuraavat vaiheet:
- Asiakkaan yhteydenotto ja laitteen toimitus huoltoon
- Huoltoarvion laatiminen (minimilaskutus 1 tunti per huollettava laite)
- Huollon tekemisen hyväksyntä asiakkaalta
- Laskutus
- Huolletun laitteen luovutus asiakkaalle
3. Huoltovaihtoehdot
Huollot toteutetaan aina tapauskohtaisesti, eikä valmiita huoltopaketteja ole tarjolla.
4. Huoltopyyntö
Asiakkaan tulee tehdä huoltopyyntö Huollon verkkosivujen lomakkeella. Lomakkeeseen tulee täyttää asiakkaan nimi, yrityksen nimi (valinnainen), puhelinnumero, sähköpostiosoite sekä laitteen tiedot, kuten merkki, malli ja vikakuvaus.
5. Hinnoittelu
Huollon hinta on 99€/h (sisältäen voimassa olevan arvonlisäveron). Varaosat lisätään hintaan.
6. Maksuehdot
Huollettu laite luovutetaan asiakkaalle vasta maksun suorittamisen jälkeen. Maksuvaihtoehtoina ovat online-maksu (Stripe) tai lasku.
Käteinen tai luottokortti eivät käy maksuvälineenä.
7. Noutamatta jättäminen
Huollettu laite tulee noutaa yhden (1) kuukauden sisällä laskupäivämäärästä lukien. Mikäli laitetta ei ole noudettu tässä ajassa, peritään varastointimaksua 25€/viikko (sisältäen voimassaolevan arvonlisäveron). Mikäli laitetta ei ole noudettu kuuden (6) kuukauden sisällä laskupäiväämärästä lukien, siirtyy laitteen omistajuus 5 by 5 Oy:lle.
8. Takuu ja vahinkotapaukset
Huolto myöntää palveluilleen ja niissä käytetyille varaosille yhden (1) kuukauden mittaisen työtakuun. Jos laite tulee työtakuuaikana uudelleen huoltoon eri vian johdosta, on kyseessä uusi huoltotapahtuma. Tämä takuu ei rajoita kuluttajansuojalain tai näiden ehtojen mukaista virhevastuuta.
Huolto vastaa huoltojen yhteydessä aiheutuneista vahingoista Suomen voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti.
Huolto ei kuitenkaan vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat:
- Asiakkaan laitteen normaalista kulumisesta tai väärinkäytöstä.
- Asiakkaan laitteeseen aiemmin tehdyistä huolloista tai korjauksista.
- Asiakkaan toimittamien virheellisten tai puutteellisten tietojen perusteella tehdystä huollosta tai korjauksesta.
- Muusta vastaavasta seikasta
Huolto pyrkii parhaansa mukaan korjaamaan aiheutuneet vahingot tai tarjoamaan asiakkaalle muun korvauksen vahingon korjaamiseksi. Vahingonkorvausvelvollisuus rajoittuu kuitenkin huollon suorittaman työn ja käytettyjen varaosien aiheuttamaan vahinkoon.
Huolto ei vastaa välillisistä vahingoista tai menetyksistä, kuten liikevaihdon menetyksestä tai tuottamuksellisesti aiheutuneista vahingoista, paitsi jos kyseessä on tahallinen tai törkeän huolimaton toiminta.
9. Riitatilanteet ja oikeuspaikka
Mahdolliset riitatilanteet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla ja sovittelemalla osapuolten välillä. Mikäli sovintoon ei päästä, riita käsitellään Helsingin käräjäoikeudessa Suomen lain mukaisesti.
10. Suostumus markkinointiin
Asiakas suostuu siihen, että Huolto saa tuottaa kuvia ja videoita asiakkaan laitteesta huollon aikana ja käyttää niitä sekä Asiakkaan sekä hänen edustamansa yrityksen, yhteisön, järjestön tai muun vastaavan tahon nimeä markkinointitarkoituksissaan, kuten sosiaalisessa mediassa, verkkosivuillaan ja mainonnassa. Asiakas vapauttaa Huollon vastuusta näiden kuvien ja videoiden käytöstä aiheutuvien mahdollisten vaateiden osalta.